Momlife_ Kaç haftalıksın şuanda ben 32 olucam ne zaman belli oluyor doğum hakkımda hiçbir şey sormadım doktorum da söylemedi
nrbnsnck Momlife_ bende son kontrolümde sordum bir aksilik olmazsa 38 dolunca sezaryene alıyoruz dedi doktorum bebek erken gelmek isterse nasip :)
Momlife_ nrbnsnck daha önce sezeryan istiyorum demiş miydin ben normal düşünüyorum ama demedim hiç erken daha diye
nrbnsnck Momlife_ konu sezaryen olunca sezaryen için soruyorsunuz sandım Benim 2. Gebelik ilki de sezaryen olduğu için zorunlu sezaryen şu an Normal ya da sezaryen için 35. Haftalarda çatı muayenesi yapıyorlar diye hatırlıyorum ona göre bir şey diyor doktor