Ben dün başıma geleni anlatayım size. Pazartesi 32+1 oldum. kadın doğuma 16 20 ye randevu bulmuştum devletten . Müdürüm de Pazartesi de çağırdı beni okula bende grip olduğum için önce sabahtan sağlık ocağından düz 1 günlük rapor aldım işe gitmedim. 16 20 de randevuma gittim çalışamaz raporu almaya. Sekreter demez mi aktif raporunuz var bunu iptal ettirmeniz lazım. İptal ettir ben sana pazartesi tarihli geriye dönük rapor vericem (Rapor için başka ilçeye gitmiştim bu arada kendi ilçemde kadın doğum doktoru yok) saat 5 tabi geri döndük elimiz boş. Bu sabah gittim aile hekimine güya raporu iptal ettircem. Nerdee ilk 15 dk iptal ediliyormuş sadece. İptal ettiremedim ve kendi özelde takipli olduğum doktordan bugün yani 32+2deyken raporumu aldım . E hani böyle olmuyordu bunu iptal ettirmem gerekiyordu yani siz siz olun her konuşana güvenmeyin hanımlar işinizi uzmanına sorun . O sekretere kalsa il sağlık müdürlüğünde falan bir ton perişan olacaktım madem çok biliyor rapor iptalinin de kolay bir şey olmadığını süresi olduğunu bilmesi gerekirdi böyle bir rapor anısı