asumansah Prilamı bana bulantı için vermişti, sizin dediğiniz gibi ne yesem şişkinlik yapıyordu gece reflüden uyuyamıyordum gaviscon ve mide koruyucu verdi doktorum 27+5 teyiz 1 haftadır kullanıyorum iyi geldi reflüme haftam ileri olduğu için fazla yiyemiyorum yine, az ve sık yiyorum.