Bugün neler yaptınız dilekler yazıp ya da resim olarak çizip gül ağacına mı gömdünüz yoksa gül ağacının altına resim mi çizdiniz ben dışarı çıkıp onu yapamadım maalesef ama Instagram’da bir tane video gördüm e bitkiye 1₺ koyarsanız o sene içerisinde eviniz oluyormuş onu yaptım sadece😄 kağıda resim cizsem de onu kitabımımın arasında saklasam mesela öyle de kabul olur mu