Tbaertgrl Biz bugün kontrole gittik 4+4 haftasındayız henüz. Son gebeliğim 4 sene önceydi, bazı şeyleri unutmuşum. Bugün çok küçük bir nokta göründü sadece. Sizler de 4+4 de bebiş göründü mü?
fatoss_ Tbaertgrl bende öğrendiğimde 6 haftalıktı gittiğimde parlak bir nokta vardı ama çok küçük olduğu için kalbini duyamamıştım benim de 8 sene önce olmuştu gebeliğim şuan bi tuhaf geliyo herşeyi unutmuş gibiyim🫠
GamzeAGacs Tbaertgrl Canım 4+4 çok erken bebeği görmek için .En az 6 haftalıkta fln duyuluyor kalp atışı.