Herkese merhaba arkadaşlar yeni üye oldum 6 yıllık evliyiz eşimde sperm sorunu vardı iki kez aşılama oldum ve ikincide tuttu şükürler olsun . Son regl tarihim 5 Nisandı hormon iğneleri baya erkene çekti aşılama günümü neyse oldum ve 15 gün sonra gidip kan tahlili verdim 143 cıktı. İki günde bir kontrole gittim 449 - 1121 - 2139 bugün bu değerle alttan ultrasonla keseyi gördü doktor 5.5 mm dedi ama etrafında kanama yada sıvı var gibi dedi iki gün sonra tekrar gidicem ama bende lekelenme vs yok hiç olmadı . Başına gelen var mı ? Son regl tarihibe göre 4+2
Ultrason görüntüsünü koyamadım kullanmayı bilmyiyorum tam