Gulcan123 Kızlar merhaba, bugun 20 haftalık olduk. Yarın sağlık ocağında kontrolüm var ilk defa gideceğim. Ebe açısal kontrol olarak yazmış kağıda ve tetenoz aşısı yapılacağını söyledi. Mefak ettiğim açısal kontrol derken neyi kastediyor. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz lütfen
defnekrmn Gulcan123 kullandığın vitamin ilacı ve damlanı veriyorlar, aşı yapıyorlar, kalp atışını dinliyorlar, tansiyon ve kilonu ölçüyorlar ☺️
Gulcan123 Bu arada kendi doktoruma düzenli olarak kontrole gidiyorum ama sağlık ocağına ilk defa gideceğim. Bilen yok mu acaba ?
Tombikis96 Valla canım bildiğim kadarıyla kan alıyorlar kilona bakıyorlar aşı vuruyorlar başka bi kontrol bilmiyorum
Gulcan123 Tombikis96 teşekkür ederim canım. Açısal muayene diyince aklıma binbir türlü muayene çeşidi geldi 😁 zaten aç karnına gel dedi büyük ihtimal kan alacak o zaman
Medine27 Canım bide o igne cok agri yapiyor sonrasinda ben uc gun kolumu kaldiramadim yaptirinca telaslanma diye söylüyorum
Gulcan123 Medine27 teşekkür ederim canım yaptırdım ilk gün biraz ağrım oldu ama daha sonrasında bişey kalmadı çok şükür 🤗