bahar0398 ben tatvan devlet hastanesi sahil ek binada doktor kadriye ece sasmaz a gidiyorum ve kendisinden çok memnunum, daha sonra bitlise de gittim denemek icin ama orda doktor es almiyor iceriye esimde ilk kez baba olucak ikimizde heyecanliyiz sevmedim obur doktoru bende kadriye hanimdan devam ettim ve cok memnunum, bu arada eltim ve eltimin yengesi can hastanesine gittiler onceden doktor baya korkutuyormus anne adaylarini iste riskli surekli gelmelisin insanlar sirf onz bagli kalsin diye eltime kac ay once soyledi bir daha gitmedi ona bende bu yuzden can hastanesine gitmeyi hic dusunmuyorum zaten anksiyetem var