cyda18 bende bi ara kuaföre gitmeye düşündüm ama sonrasında ne kadar temiz olursa olsun hijyenik olmadığını düşününce de apilatör aletiyle alıyorum sonuçta kişiden kişiye ağda makinasını değiştirmiyorlar sadece çubuğunu değiştiriyorlar o da kaç kere banıp çıkıyor tabi sizin son haftalar ama belki bazı erken hafta arkadaşlar görüp okursa bilgilendirme olsun