busruno Merhaba hanımlar aslında kimseye negatif yüklemek istemiyorum ama belki benim gibi yaşayan vardır diye düşünüyorum ben 8 haftalk gebeyim ama içimde büyk bir mutsuzluk keyifsizlik var. Bir bebeğim olacağı için minnetim şükrüm çok büyük onun varlığı herşeyden öte önemli ama bi kaç gündür böyleyim. Bunu yaşayan oldu mu normal mi veya bende bir sorun mu var
rustemli_08 busruno başta insanın alışması zaman alır alışamaz,ama onun tekmelerini his etdiğinizde harakartini his etdiğinizde dünyalar sizin olur🌺keçicek hepsi
symnr123 ayy yanlz değilmişim 6+4 olduk son bır haftadr resmen sankı depresyon kaygı pik yaptı bı keyıfsızlık tadsızlık had safhada demekkı tek değilmşim boyle hısseden
kedi_annesi Ben de 8deyim aynı durumdayım.. şükrediyorum, istiyorum da ama ben de niye böyle diye üzülüyorum, korku da var biraz herhalde o da etkiliyor. Doğumla ilgili çok kötü tecrübeler okudum çünkü. Psikolojim bozuldu.
busruno kedi_annesi bence kötü tecrübeleri görünce direkt geçin aksine pozitif hikayelere odaklanın ben o süreçte biraz öyleydim ama şu an 11+3 üm bebeği görmeme çok az kaldı çok heyecanlı ve mutluyum sanırım hormonel arada geliyor hisler
Alin3026 Ben ilk altı ay falan her gün ağladım ama sonrasında öyle rahat bir insan oldum ki İnşallah hep öyle kalırım