15 haftalık hamileyim 2 haftadır annemn evine geldim artık sözlü şiddetinden bktm ne yapsam yaranamadım annemle babam ayrı annemle görüşmeme engel olmk istediler soyadlarını aldığım için artık ailem onlar olmuş evden çıkmama izin vermiyodu varsa yksa annem diyodu evde ne yaşıyosak ertesigün annesi arar bna hesap sorardı sabrttm ama artk saygımıda sevgimide bitirdi çocuğu aldır diye tutturdu 2 hafta önce madem annene gidiyosun dedi ben bi buçk sene ağladım bu çocuk için en iyi o biliyo yani şimdi mahkemeye falan verdi bende avukat tuttum napcam ben yaaa ben bunları haketmedm ki 😢