Benim şehrimdeki devlet doktorlarının hepsi öyle hiçbiri almıyor. Bir tanesi hariç. O doktor hanımdan Allah razı olsun çok da iyi bir doktor. Eşini nasıl almam babası değil mi der hep. Ama hiçbir meslektaşı almaz. Genital muayene yapılacaksa almaması normal ama ultrason yapılacaksa çok saçma.