mom28_ Aylin Hanımın sadece jinekoloji ve ssvd polikliniği var. Ben de ssvd polikliniğinde kendisine takip oldum 27 haftama kadar. Daha bir hafta önceki son muayenemde Aylin Hanımın kendi söylediklerini söylüyorum zaten burada fakat anlaşılmıyor. Sezeryan olacağım kesinleştiği için bu poliklinikte sadece ssvd hastalarına bakıldığını söyledi. Akabinde kendisine gebe izlem polikliniğinin olup olmadığını, yani farklı bir poliklinik de olsa kendisine takip olup olamayacağımı sordum. Gebe takibimi doğum ne olursa olsun kendisinde devam etmek istediğimi söyledim. Doğuma denk gelirse şansa elbette yaptırabileceğini söyledi. Fakat gebeler için ssvd dışında gebe polikliniği yapmıyor yapsa zaten ben de kendisine gebe izlem polikliniğinden takibe gideceğim. Aynı şeyleri konuşup duruyoruz. Gittiğinizde detaylıca kendiniz de sorabilirsiniz.Kendisinin gebe izlem polikliniği olmadığı için, ssvd ve jinekolojide de normal gebe takibine devam edemeyeceği için kendisi beni farklı hekim arkadaşlarına yönlendirdi. Kadın gebe polikliniği yapıyor olsa zaten “ şu poliklinikten gelmen lazım ,sen bu polikliniğin hastası değilsin artık” demez mi neden kendi hastasını hele de özellikle kendisinde takip olmak istediğini söyleyen ve şimdiye dek tanıdığı takip ettiği hastasını diğer hekim arkadaşlarıma randevu alabilirsin diyerek yönlendirsin. Daha ne kadar detaylı izah etmem gerek