htcbebek Ben belgeyi almadım daha e nabız da normal gözüküyordu yeşil renk öyle midir sizin gibi kağıdı daha almadım
senemtasdemir E nabızda değerler normal yazıyor yarın gideceğim doktoruma ne diyecek bilmiyorum merak ettiğim için buraya attım
senemtasdemir htcbebek doktorum düşük risk olduğunu söyledir fetal dna yaptırmamı önerdi bende yaptırmak istemediğimi söyledim risk düşük olduğu için. Ense kalınlığı ve burun kemiği normal göründüğü için yaptırmak istemedim.
htcbebek senemtasdemir sevindim sizin adınıza bir şey sormak istiyorum benim e nabız da tahlillerim kısmında ikili tarama belge yazıyor daha çıkmamış olabilir mi
senemtasdemir htcbebek merhaba benimde test sonucum görünmüyor e nabızda özelde yaptırdığım için olabilir ben direk doktoruma yazdım o gönderdi bana sonucu