Byzz61 benim 5 hiç yoktu canım en iyisi 4aa idi 4ab 3aa 3ab 2bb şeklnide 7 tane vardı. İlk transferse 4ab ve 3ab koyuldu tuttu ama kmiyasal oldu. İkinci yapıldı şuan transfee sonra 6 . Gündeyim bu kez 4aa ve 3ab koyuldu yine tutmuş tesr yaptım gebeyim. Ama doktorum hepsi güzel bunları sadece biri birinden önce donduruluyor biraz daha beklense belki hepsi aynı kalitede olacaktı dedi. Benimde 4 tanesi 5. Gün donduruldu 3 tanesi 6. Gnüü bekledi blastokist olması içni 6. Da donduruldu. İlk transfer 6. Gün dondurulanlardı şimdi ilk 5. Gün dondurulanlardan oldu. Bende kan vercem sağlıklı artış var mı diye