Ben gittim pazartesi günü çok güzel ilgilendi detaylı gösterdi bebeği ultrasonda hatta ben ilaç içemiyorum yutamıyorum diğer doktorlar mecbur içmek zorundasın diyorlardı dilek hanım hiç sorun yok damardan takviye yaparız diye demir takviyesi yaptırdı