Merhaba hanımlar
34 haftalık gebeyim
Doktorum 1 hazirana gün verdi
6.hamileliğim 4.sezaryenim 4 serklaj geçmişim olduğu için daha fazla bekletmedi (ama 2 çocuğum var)
Serklaj dikişinden kaynaklı geçmeyen enfeksiyonum var daha önce iğne tedavisi uyguladı hapta verdi hep tekrarladı bugünde 12 iğne artı hap yazdı
Bebeğin kilosu 2650 gmdı sizlerde durum nasıl. Heyecan yaptım heralde her şeyi anlatasım geldi mazur görün doğum hikayesinide yazmak nasip olur inşallah