kayamel Doktor bebegimi haftasına göre küçük ölçüm yaptı ve beni perinatoji bölümüne sevk etti yarın gidebilirsin dedi ama randevu ister mi bilemedim. Gidip de muayene olmadan dönmek istemem. Hastane bize göre baya uzak git gel mesele.
sarilale123 kayamel sevke dair elinizde bir belge varsa randevu gerekmez, ki yarın gidebilirsiniz demiş hemen randevu bulamayacağınızı doktorun da bilmesi gerekiyor
kayamel sarilale123 bende bu şekilde düşünüyorum da eşim birz kafamı karıştı. Emin olmak için araştırıyorum. Teşekkürler