elifcinarr Adet sancısından bir tık fazla oluyor şöyle anlatayım, doğum sancıları belden girip kasıklara yayılan, karnı saran bir ağrı oluyor, başta hafif hafif başlıyor ve düzensiz aralıklarla giriyor, sonra yavaş yavaş ağrının şiddeti artıp düzenli aralıklarla girmeye başlıyor, sancı aralarını dakika tutmanız gerek, kaç dakikada bir giriyor gibi mesela. Ben hemen hastaneye gitmemiştim sancım 5. Dk da bir girmeye başlayınca evden çıkmıştım ama benim hastanem cok yakındı trafik vs de yoktu, küçük ilçede oturuyorduk o zaman. Siz ona göre ayarlarsınız, evde tek atlatamam içim rahat olsun derseniz sancıları hissettiğiniz anda da gidebilirsiniz hastaneye, veya doktorun söylediği herhangi bir riskiniz yoksa biraz evde atlatıp sonra da gidebilirsiniz orasına kendinizi nasil iyi hissediyorsanız öyle karar verin artık 🥰 sağlıkla kavuşun insallah 🫶🏻