seymgncer Kızlar ben ocak ayında doktora gittim kan değerlerim normaldi birşey demedi doktor folik asit falanda önermedi ama herkes kullanmam gerektiğini söylüyor 2. Ayımız olacak gebelik düşünüyorum direk gidip eczaneden alabiliyormuyım hangisini almam lazım
June6 seymgncer hamilelikten önce ilk 3 ay hamilelik sırasında 3 ay kullanılması gerekir doktorlar artık herkesin bildiğini düşünerek pek söylemiyolar ama eksikliği bebekte sıkıntı yaratabilir eczaneden direk alabilirsiniz birçok marka var folidoce ve foling kullanmıştım ben
sarilale123 seymgncer gebelikten önce normalde 3 ay kadar öncesinde kullanın diyorlar ama ben bir ay önce kullanmaya başlamıştım. Folidoce vermişti bana en iyisi bu diye
aslliasya seymgncer iyi bir gıda takviyesi markası olsun ve metilkobalamin formu olması gerekiyor kana karışımı daha iyi etkili eczacınıza danışarak newlife veya solgar bakabilirsin
June6 gkcalyaa folbiol doz olarak çok yüksek bana da aile hekimi vermişti kadın doğum doktoru direk bıraktırdı
June6 seymgncer 400 mikrogram olmalı foliol 5 mg onun çok yüksek onu önceden tekrarlayan düşüğü olan yada çok eksikliği olanlara veriyo kadın doğumcular ama aile hekimleri direk devletin ödediği olduğu için onu veriyo ben de bilmeyerek kullanmıştım doktorum kızmıştı diğerleride pahalı gerçekten ama mikrogram olarak onlar normal dozda oluyo
ikincikez Bana Zeynep Kamilde doktor Folic Us isimli olanını önermişti içinde 90 adet var yani 3 ay gidiyo yanlış hatırlamıyorsam 500 civarıydı ama 30 lu olandan 3 paket gibi düşününce avantajli gibi
June6 gkcalyaa ben de bilmiyodum devletin ödediği o diye direk onu vermişti doktorum kızmıştı onu kadın doğumcular anca şöyle veriyomuş önceden tekrarlayan düşükler varsa vs diye veriyomuş onun haricinde doz olarak 11 kat mı demişti yalan olmasın yüksek demişti 400 mikrogram kullan demişti işte onlarında fiyatları yüksek ama devletinkide dozu yüksek
June6 seymgncer evet o güzeldi burdan da yine bakarsınız başka tavsiye edenlerde vardır ama zaten 400 mikrogram olması önemli içerik olarak hep aynı genel olarak folik asitlerin
June6 seymgncer net hatırlamıyorum şuan multivitamine geçtiğimden ama en son 500 küsürlere aldık diye hatırlıyorum
seymgncer sarilale123 folidoce kuzenim kullaniyordu o da çok iyi diyorlar 90 tabletli olanı varmıs ne kadardir sizce fiyatı biliyormusunux