yasomika Bugün doktora gittim plesanta rahim agzını kapatmış tehlikeli gebelik dedi? Böyle olup sezeryanla saglıklı hamilelik süreci geciren varmı? Bu durumda neler yaptınız?
sarilale123 yasomika teyzem aynısını yaşadı oğlu şimdi liseye gidecek. Biraz zor geçti hamileliği yatması gerekiyordu sürekli. Kanaması oluyordu çünkü. Ama sezaryenle sağlıkla aldı kucağına
duygunisa yasomika bende şuan aynı durumdayım bana 28 haftaya kadar bebeğin eşi yukarı çıkması gerekir çıkmazsa sezeryan olursun erken doğum dedi sürekli yatıyorum bnm de süreç kötü geçiyor umarım yukarı çıkar bu süreçte Moral çok önemli size geçmiş olsun