esraecem123 gokenc o kişiye göre değişiyor 39 da da doğum yapan var 41 de de Doğum sancılarıyla anlarsın belki gerçi herkeste farklı oluyor kimi hissetmiyormuş
melikeasell gokenc 37 muayene etti açıklık yoktu ama bi uyarma olduğu için sonradan açılma başlıyor.38de doğurmuştum
Tortilla gokenc ılk gebelkkte benımde oyleydı 2 gün sonra suyum geldı 38 de gittim acıklık yok ded. 38+2 de dogdu kızm
tugcelice07 senaakck knka o zaman ilişkiye de giremiyorlardır bence ufacık bi parmak zaten jel sürüyorlar