sarilale123 zubudabi eltim kullanıyor ama hangi model bilmiyorum, bende karaca hatır var çok memnunum
zubudabi sarilale123 bende de karaca var ama arçelik telve daha güzel pişiriyo bazıları eski modeli daha güzel demiş kullanan varsa merak ettim hangisi tercih edilmeli diye