Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğimde kese göründü ama kalp atışı duymadı diye doktor operasyonla keseyi aldı boş gebelik dedi yine aynı doktor yine boş gebelik dedi şuan 6+6 dayım geçen hafta sadece kahverengi akıntım geldi diye progeston vermişti şimdi kese büyümemiş 16 mm dedi ilacı kes dedi kendiliğinden düşecek dedi böyle bir durum yaşayan var mı dostlar