bebisleben Kızlar burun temizliğini her gün mü yapıyorsunuz ya da hırıltılı nefes alınca mı bazen burnu kuruyor gibi daha hiç yapmadım korkuyorum biraz nasıl yapılıyor 🥲
kurkmantosuzmadonna bebisleben her gün yapıyorum. Yenidoğan döneminde flakon serum ile her burnuna iki damla damlatıp daha sonra sırtına hafif pat pat yapıp geri kalanı da manuel aspiratör ile çekiyordum.
HafVel bebisleben bende Hergün yapıyordum. Arkadaşın anlattığı gibi. Şuan 4 aylık burnu kuruduğun da ve hasta olduğunda yapıyorum
tahamommy bebisleben ben 2 aylıkken başlamıştım direkt şırınga ile 4 ml 4 ml sıkıyorum, küçük fizyolojiklerden alırsan bi kaç damla kulağına zarar vermez merak etme canım, günde 1 kere yıkama yapıyorum uyandığında kuru oluyor genelde
ssdml bebisleben ben her gün yapıyorum günde 1 kere. Su an cok kucuk oldugu icin burnunu çekmiyorum sırtına pat pat yapiyoruz.