melisakucuk benimde kistim var tam bebeğimin kafasının altında 7 cm, normal doğum istiyorum ama kanala girerse sıkışabilir dedi doktor. 20. haftayım, inşAllah daha doğru bir yerde olur nasip hayırlısıyla inşAllah kolaylıkla olsun hepimizin doğumları 🤲🏻