yusufasel011_ idrar yolu enfeksiyonu iki gebeliğimde de oldu, bebeğe zararı olmadı. Çünkü doktor kontrolünde ilerledim, ilaca gerek gördüğü yerde ilaç verdi dozuna durumuna göre veriyor yani enfeksiyon var diye pat diye ilaç vermiyor. Senin tahlillerine göre yönlendirme yapar zaten neredeyse her gebelikte oluyor