Kızlar merhaba. Geçen ay adetim 13 nisanda bitti. 20-22-24 Nisan ve 2 mayısta birliktelik oldu. Bugün 5 mayısta beta verdim 0.1 çıktı. Adetim 6 mayısta olacak görünüyor. Yarın histeroskopiyle ufak bir işlem geçireceğim. O yüzden betayı verdim zaten. Forumda 0.1 veya 5 ten düşük çıkıp sonra yükselen ve hamile olan olmuş. Sizce operasyonu erteleyeyim mi veya yarın operasyon öncesi tekrar yaptırayım mı?