ayaznannesi öncelikle gebeliğin hayırlı olsun canım 💕
Detaylı için 13 erken bir hafta evet ama, çoğul gebelik olduğu için drun seni erken takip yaptırmak istemiş olabilir 🙄
Detaylı ücreti muayeneden farklı evet, yalnız gebelikte yapılması en önemli şey (bence) o yüzden ihmal etme👌
Bu arada detaylı bakmak biraz kişiyle alakalı durum cihazla değil yani şöyle düşün bakamayan birine en kaliteli cihazı versen de işe yaramaz anlatabiliyo muyum🙄😊
Merkezde önerilen perinatologlar, direk merkeze gelmeniz bence daha iyi olur sağlıkla gelsinler🥰