sudeborakk yoruldum psikolojik , 17+2 karnım bence baya belirgin , kilom -4 bi kilo aldım iki haftadır 67 , fetal ile kız oldugunu ögrenmiştik 17+6 da usg var inşallah görücez güzelce , gece midem yanıyor biraz benim de , gaz ve kabızlık için magnezyum ve probiyotik ve şurup kullanıyorum iyi geliyor , boyle işte