Gnll35 Canım öncelikle hayırlı olsun. Benim birkaç sorum olacak ben de karataş hastanesine gidiyorum da
1- Hastaneye giriş yaparken mi ücret ödeniyor çıkış yaparken mi
2- Ne kadar yattın hastanede
3- Kuaför hizmeti var diyorlardı doğum sonrası çekim için kuaför geldi mi
4- Ebelerin ilgi alakası nasıldı
5- Sancını odanda mı çekiyorsun ailen yanında olabiliyor mu
6- Açıklık muayenesini odanda mı yapıyorlar yoksa her seferinde doğumhaneye mı gidiliyor
7- Odaya nst getiriliyor mu
Fazla oldu ama hakkını helal et 😊