didaa bence erkek olabilir yapay zeka ile konuşmuştum fasulye gibi kese varsa erkek demişti. Bu da bu forumdaki ilk cinsiyet tahminim oldu 🤣
Allahım sağlıkla güzellikle her şeyileri tam ve zamanında kavuştursun inşallahhh gerisi hikaye ama eğlenceli de tabi böyle tahmin şeyleri