_ebrugenc 35+2 yim ortalam 3 4 gündür bi miğde bulantısı bi kusmalar bir iştahsızlık var siz nasılsınız karnımda ağrı var sancı değil Göbeğimin üst tarafında ağrı var kramp gibi miğde ağrıması gibi normal mi acaba
fayting _ebrugenc 35+3 benim de bu haftaya özel değil bu hamileliğimde hiçbir şeyi canım çekerek yemedim yediysem de beğenmedim 😀 onun dışında geceler zorlaştı pozisyon değiştiremiyorum yataktan canımdan can gidiyor dün gece 3 kez uyandım sabah kalktığımda sanki dayak yemiştim 😀
kubraaaatt _ebrugenc ben 35+5im benim de tam tersi iştahım daha çok açıldı 😄 ama kasılmalarım falan çok arttı
_ebrugenc beriii47_ 34+1 iken gittiğimde bebişim 2500 kiloydu şuan 35+3 olduk ama kaç kilo bilmiyorum