Canım öncelikle moralini bozmayı ve stresi bırak👌eşinde varikosel olabilir, öyle durumda küçük bir ameliyatla kurtulur inşallah 1 yıl içinde de gebe kalırsın🤗
Biz de 2,5 yıl bekledik, 1 tane canlı hücre var denildi, o da hızlı değilmiş sanırım, tek şansımız tüp bebek dediler, başka dra gittik eşim varikosel ameliyatı oldu, Dr 1 yıl sonra bebek olur demiş eşime 1 yıl dolmadan gebe olmuştum.
((O dönem ben de ilaç kullandım(klomen) çatlatma iğnesi felan da oldum ama onlardan sonuç alamamıştık, tiroid hastasıyım üstelik o da etkili haliyle) )
Ameliyattan sonra biz artık düşünmeyi geçtik,akışına bıraktık sonra kendiliğinden oldu elhamdülillah 🥰 Şimdi yine gebe oldum, 2. Kızım olacak inşallah🙈 🥰