kadertanlsi Kızlar lütfen bilen biri bana anlatsın bugün kontrole gittim 32 haftalığım doktor başı büyük , başı önden gidiyor dedi şekeri hamuru kes dedi doğumda baş büyükse seni zorlar dedi bu ne anlama geliyor bilen yazsın lütfen
Fatmanur12345 kadertanlsi alakası yok şekerle vs canım sen şehir hastanesine git bence benimde öyleydi hep 36 da doğumu hemen başlattılar karnı küçük başı büyüktü diye başka bir doktora da görün derim
Pelinn_6506 kadertanlsi kötü bişey değil canım doktorlar abartıyor sadece kilo almaması için öyle demiştir
Mertin_Annesi kadertanlsi kaç hafta önden gittiği önemli 2 haftaya kadar genelde normal kabul ediliyor . Bebek kilo almasın irileşmesin diye demiştir . Ölçümleri biliyor musun
sarilale123 kadertanlsi benim de baş çevresi vücuttan 2 hafta önde gidiyor ama doktor şekeri hamuru kes vesaire demedi 30 haftadayım ben de bu arada, gebelik şekeriniz falan var mıydı
Fatmanur12345 Mertin_Annesi 4 hafta büyüktü bası ama doğunca inan hiç bir farkı yoktu normal bebekten devlet hastanesinde oldu dogum
Fatmanur12345 Fatmanur12345 korkulacak bisey değil ama dddogim gibi başka doktora da git ama korkma doğdu küveze girmedi 2 gün sonra evimize geldik 2.500 kilo dogdu
bebekakin7 29+6 haftanda kontrol gittim. Bebeğin başının 3 hafta hatta neredeyse 4 hafta kadar inden gittiğini söyledi Dr. Birde beyninindeki amniyo sıvısının ölçümünü sınırda olduğunu söyledi. Şeker yüklemesi yaptırmıştım sınırın üstü çıkmıştı ama onemsemedim. Bu sefer bunları duyunca tabi hemen dahiliye doktoruna gittim insülin başlatti. Sizede tavsiyem eğer şeker ile ilgili bir sorununuz varsa dikkat edin. Bana 3 hafta sonrası için kontrol verdi duruma göre eğer sıvıda artış olursa perinatoloji bölümüne gitmem gerektiğini söyledi. Çok dua ediyorum inşallah hiç bir sorun yasamadn bı süreci atlatırız. Sizlerde çok dikkat edin.