buseee99 Son zamanlarda esenler kadın doğumda doğum yapan veya kontrollere gidenler yazabilir mi nasıldı?
rabiaysr buseee99 evet bende çok merak ediyorum ordan esra yaşar kahramana randevu aldım ancak 15 gün var yinede iyi yorumlar kadar kötü yorumda olduğu için inanılaz korktum açıkcası
buseee99 rabiaysr ben 2 kez simay hanıma gittim memnunum şuan doğumu da orda yapmayı düşünüyorum doğumhaneyi de gördüm bugün özel hastane odalarıyla aynıydı beğendim bilginiz olsun