emine1309 En başından bu yana kız hissediyordum, doktor 11+3de kız diye tahmin etmişti. Bugün tam 13 haftalık olduk fetal dna sonuçlarımız çıkmış Kızım oluyor Çok şükür sonuçlarımızda temiz 🥰 cinsiyetimizi @199720212025 @orhismommmmmm @beyzzsenturkkk bildiler.
emine1309 aslmoms Amin inşallah hepimizinki, senin gönderinde yazdığım gibi İsmimiz Eylül Ada olucak 🥰