Aselsu16
Ben de 22.haftadayım.. son zamanlarda benim de arttı bel ağrım. Bel fıtığım da var normalde, ondam sebep de ağrı çok oluyor.
Doktorla görüştüğümde ayakta çok kalma, su iç, kendini yorma demişti..
Gerçekten de yorulduğumda aşıro ağrıyor ve günlerce geçmiyor. Ama dikkat edersem daha iyiyim.
İlerleyen aylarda bebek ağırlaştıkça bele daha çok yük binecek gibi, daha dikkatli olmak gerekecek.