Melis78 Merhaba kızlar hediyelik ve çikolata yapan çokca sayfa var instagramda. Hangisi güvenilir bilemedim. Önerdiğiniz memnun kaldığınız sayfalar neler? Bir de kaçıncı hafta yaptırmak lazım çok erken de yaptırınca çikolatası bayatlar mı ne düşüniyorsunuz?
3oglanannnesi Melis78 çikolata netten alınmaz bayat geliyor ben bulunduğum yerde taze saran bi yerden alıcam etiket yaptırdım üstüns
nurmom_ Melis78 Ben kutusunu etiketini ve üzerine koyacağım peri kızını kendim aldım çikolatasını da bu hafta alacam 35. Haftamda hazır olacak iki üç haftada bayatlamaz
aslmoms Melis78 ben şu şekilde anlaştım çikolatayı. Bana yapışkan kağıdını ve kutusunu gönnderecek. doğuma yakında çikolataları gönderecek. Hava sıcak olacağı için Temmuza kdr erirkötü olur dedi. En kötü ihtimalle bir sorun b ile olsa alırım çikolata yapıştırırım kağıtlarını
yagiz_didem Melis78 Melis78 hediyelik eşyaları Eminönü’nden aldım kendım yaptım çıkolata ıcınde Fethiye çikolata var ınstıgramda ya ordan alcam ılkınde de ordan almıştım yada cafereroldan. Temmuzda olacağı ıcın doğum hazıranda bayram sonrası sıparıs vercem
Melis78 3oglanannnesi normal çikolatacıda etiket yapmıyorlar ki kendimde ona uğraşamam evde. İnternette set olarak satıyorlar uyumlu oluyor
nurmom_ Melis78 Melodi çikolatanın hazır sargılı çikolataları var yorumları çok iyi ondan alıp kendim etiket yapıştıracam
3oglanannnesi Melis78 çikolatacıda değil bu hediyelik eşya hazırlayan dükkanlar hatta kırtasiye ler de de yapılıyor trendyolda bile var
huzurlugebe Ben daha önce yaptırdım memnun kaldım güzel ve titiz bir bakın isterseniz @[https://www.instagram.com/mirinca.tasarim?igsh=OTRyaTczZmM2MmZy](https://)
nurmom_ Melis78 Trendyolda yaptırmıştım hem uygun hem çok güzel geldi hazır kutulularda çikolata adeti daha az oluyor ve lezzeti istediğimiz gibi olmuyor kendiniz yaparsanız daha avantajlı olursunuz hem böyle uğraşmak manevi açıdan çok hoşuma gidiyor 🫠