Gzemguness 34+6 da sancım çıktı nst de. Yatış verildi Gece yattım 35+0 oldu 3 tane serum verildi Ertesi gün doktor muayene yaptı alttan ve 2 cm açılma var denildi başı çok aşağıda dedi saat öğlen 13:00 da sezaryen oldum. Bebeğim 1955 kilo doğdu 42 cm boyu ama küvezde aldılar solunum sıkıntısı varmış erken doğduğu için akciğeri gelişmemiş ve kilosu azmış. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kaç gün kalır küvezde böyle bişey yaşayan varsa bilgilendirebilir mi çok korkuyorum..
AlyaSu Gzemguness bir bilgim yok postun üste kalsın diye yazıyorum canım Rabbim acil şifalar versin inşallah biran önce sağlığına kavuşur ve bebeğini alıp hastaneden biran önce çıkmayı nasip eder 🙏
Gulayse0233 Gzemguness geçmiş olsun kuzum . 25 haftalık doğanlar sonrasinda saglikli olanlar bile var. Prematüre etiketi yaparsan ordan gorüp tecrubeli olanlar daha çabuk yorum yapar . Sabır ve dua bol bol annesi . bi de bebeğine süt sağıp vermeye çalış. Rabbim tez zamanda saglikla evinize gitmeyi kavusmanizi nasip etsin 🙏🙏
ebru23 Gzemguness cokta erken dogmamis canim telas yapma bence ciger gelistirici vutmuslar miydi sana bide neden sezeryab olduj ki?
Nevo Gzemguness hayırlısı olsun canım öncelikle bende 36 haftada Doğum yaptım 34 ile uyumlu doğdu ciğerleri gelişmediği için ve kanında enfeksiyon çıktı 80 gündür küvözde ama sağlık durumu iyi şükür sadece sabır dua etmekten başka bişey gelmiyor insanın elinden en azından sütün kaçmasın bol sağ artırmaya bak seninki daha kısa sürede toparlar inşllah canım sağlıkla kavuş bebeğine rabbim evlatlarımızı bağışlasın 🙏
Anneyimmmm Allah acil şifalar versin.benimde bilgim yok maalesef, İnşaALLAH sağlıkla evinize donersiniz
Gzemguness ebru23 ciğer geliştirici yapılmadı açıklık olduğu için Doğum başladı bebek çok aşağıda dedi ve sezaryen oldum 😕
Saratln Gzemguness canım benimde bilgim yok ama düzelir inşallah. Abim 7 aylıkken doğdu 1 kilo bile değildi diyordu annem.. şimdi 26 yaşında yapı olarak zayıf biraz heralde anneme çekmiş annemde zayif..
Mayasey Gzemguness 2-3 hafta erken doğmuş. Kilosu da gayet iyi. Hiçbirşey olmaz annesi sen merak etme. Allah tez zamanda hastaneden çıkarsın. Sütünün gelmesi de çok güzel. Siz sancı hissettiniz mi yoksa rutin kontrolde mi çıktı
Gzemguness Mayasey sancı hissettim.. öyle gelişti olay. Çok korkuyorum bende.. ciğerleri gelişmemiş diye solunum cihazına bağlı her gün süt sağıp gönderiyorum ona..
Mervenin Haftan çok iyi canm hiç korkma senden kötü haftada arkadaşm doğm yaptı 34. Haftasında bebeiği şimdi maşşalahı var 20 gün küvezde kaldı onunki