ayso95 Kızlar 24 Mayıs Pazar günü tam 32+0 oluyorum. 25 Mayıs tarihinde kurban bayramı tatili resmi tatil. Benim çalışabilir raporunu ne zaman alıp teslim etmem lazım?
hayatisigi ayso95 cumadan gidin ben dört gün önceden gitmiştim çalışabilir raporu verdiler tahmini doğum dört gün önce hesaplanmış oldu ama izinlerim açısından sıkıntı olmuyor raporu sonraya bırakmayın iki gün önce de verdi devlet hastanesi
byzkve aynı durumun farklı halini ben yaşıyorum. 37. hafta başlangıcı 25 mayısa denk geliyor. o tarihte izne ayrılmam lazım. yeni yasa ile 38. haftaya kadar çalışabilir dendiği için uzatmak istiyorum ama o gün poliklinikler kapalı çözümü bulabilirseniz buraya yazar mısınız?
ntgctsn Benim de 32. Haftam 25 mayısa denk geliyor, özel muayene olduğu için doktorum randevu verdi, sizin de özelse bi görüşün isterseniz, devlet olsaydı da muhtemelen bayramdan sonra gidersin ve raporu verirler diye düşünüyorum
bsrelif ntgctsn ben unuttum raporu 33 haftadayım şu an iş yeri benden acil istedi napıcam devlet takipliyim verirler mi nasıl olur ?
adadenizi Aynı durumdayız 31+3 te gittim rapor vermediler 32 de gel dediler pazar 32 oldum şimdi benim bir haftam yanacak mı
Mom_24 Birde ben 32. Haftadan sonra yıllık izin kullanmak istiyorum bu durumda çalışır belgesi almama gerek var mı.
ntgctsn bsrelif bilgim yok ama sorun olacağını düşünmüyorum sadece vakit kaybetmeden gidin bayram araya girdi, randevu bulamadım dersiniz
koganaslan_04 bsrelif rapor için naptınız acaba benimde almam lazım henüz gidemedim pazartesi 33+1 oluyorum inşAllah sorun olmaz gidince
bsrelif koganaslan_04 Raporu aldım ben sadece 1 hafta iş yerinden geri oluyormuş öyle dediler raporu da 33’üncü haftadan başlattılar bana
koganaslan_04 bsrelif ben çalışmak için alıcam 37 kadar verir inşAllah 33 olmuş oluyorum gittiğim zaman
meowmom Doktorum beni de tam 32+0’da çağırdı rapor için, her türlü rapor vermem gerek çalışacaksan da çalışmayacaksan da diye. Pazartesi gideceğim bakalım 🥹