Erkek ismi bulmak çok zor hele ikiz erkek ismi bulmak daha da zor 😂 Egemen ismi güzel ben seviyorum eşim biraz uzun bulduğu için düşünmedik. Ege olarak da güzeldi aslında ama bu ara herkes koymaya başladı herkesin koyduğu isimleri de sevemiyorum sürekli aynı isimler dönüyor