clementine16
Ssvd olabileceğimi söyledi aslında ama 2 yıl olduğundan risk var yinede ama denemek istersen gidişata göre bakabiliriz demişti ama ben düşünmüyorum zaten kesilmişim doğum sancısını da yaşadım ilk doğumum yeterince zordu 2.de risk almaya yada ne bileyim bide alttan epizyo riskine değmez diye düşünüyorum
clementine16 erson bey gerçekten tam da göründüğü gibi bir adam her detayı en ince ayrıntısına kadar daha sen sormadan söylüyor en ince detayına kadar anlatıyor aktarıyor sabırla dinliyor asla geçiştirmiyor muayene süresi falan hiç önemsemiyor irmet salih beyde iyiydi mesela ama parayı bulunca saçmaladı erson beye de öyle gitmiştim ama alakası yok çok güzel yönlendirmeleri var testler konusunda vs de yardımcı oluyor yani burda pahalı yaptırma şuraya git falan diye de yardımcı oluyor mesafeyi göze alabilsem acil durumlar için onunla devam ederdim net