Geçen hafta salı günü beta değerim 260tı bugun 3700lerdeydi. Karından ultrasonla baktı belki keseyi görürüz diye. Kesene göründü 0.63 cm yaziyor kağıtta. Ama doktor daha kan ve pıhtı gibi cok küçük mercimek kadar falan dedi. Keseye kan ve pıhtı diyerek beni korkuttu. Son adet tarihim de 29 mart. Anlayanlar bakabilir mi lütfen. Zaten surekli kaygilaniyorum kötü bir sey çıkar bisey olur diye bir de doktor öyle söyleyince iyice korktum. Bu arada yapay zekaya attım yapay zeka kese gayet iyi dedi hatta içinde cok küçük de olsa yolk kesesi de görünüyor dedi.