kyemine 38+6 güzel sezeryan doğum yaptım asla korkulacak bişey yok abartılacak kadar hiç bişey yok :)
Perla_ kyemine gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰 bende ikinciyi olcam nasipse ilki kolay geçmişti ama yine ilk kez olacakmış gibi heyecanlıyım🥲😂
leviathan kyemine merhaba çok geçmiş olsun hemen iyi olun inşallah. Spinal iğne acıtıyor mu? Spinal olduysanız tabi. İlk kalkış çok mu kötü yoksa dayanılabilir bir acı mı?
kyemine Perla_ Allah kavuştursun şimdiden bende öyleydim korkudan heycandan uyuyamamıştım girmemle çıkmam bir oldu güzel duygular ama tam hatırlamıyorum desem yeridir heycandan ☺️
kyemine leviathan spinal iğne sinek ısırdığı gibi korkulcak hiç bişey yok kesinlikle ilk ayağa kalkış Evt biraz zor ama o da kesildiğiniz yer açıyor yanıyo normal öyle aman aman kalkamıcak kadar kötü değil panik atak olmasına rağmen bende gayet iyi sadece gaz çıkarmak ilk gün zor ikinci gün ne olur Bilmyrm
kyemine aydkut sadece dokunmalar ameliyattan korkmayın sonra ki süreç insanın aşı eşiğine bağlı Bnm süreç biraz zor geçiyor