Kızlar merhaba, son adete göre 7+2 ama doktorun ölçümüne göre 6+3 bir hafta kadar geriden geliyor. Fakat size sorum şu kalp atışı 90, kese 12 mm çıktı. Kese biraz küçük ve kalp atışı yavaş dedi. İki hafta sonraya çağırdı, daha güçlenebilir dedi olumluyu da olumsuzuda söyledi açıkçası. Bilgi verme şansınız varmı çok stresliyim. Böyle olup sağlıklı ilerleyen varmı yâda bebeğin sağlıksız olduğuna mı işaret oluyor