ozlemre77 Herkese merhaba kasıklarım da ağrı yanma oluyor özellikle akşam 😔 normal mi ve ne zaman geçicek ya birden ağrı giriyor yanıyor baya sonra geçiyor gündüz ara ara oluyor
ozlemre77 Ne kadar sürecek peki bu 🥹 5 ay önce kalbi durdu bebeğimim kürtaj oldum oyüzden biraz tedieginim şimdi
ozlemre77 nazlictm bilmiyordum teşekkür ederim 🥹 bende son adet tarihine göre 7 haftalığım aslında ama ilişkiye göre hesaplarsam daha 5-6 haftalık
ms_annisko ozlemre77 regl ağrısı gibi kasık ağrısı olmuştu bende de normalmiş. Dinlenince geçmeyen ve kıvrandırır gibi aşırı olursa o zaman anormal
ozlemre77 ms_annisko bazen kıvranıyorm ya ama sonra geçiyor acaba gaz sancısı falan da baskı mı yapıyor diye düşünüyorum 😒
nazlictm ozlemre77 son adet tarihine göre hesaplanıyor normal demişti doktorum ağrıların olması benim mide bulantılarım da yavaştan başladı
ozlemre77 nazlictm çok şükür bulantım falan hiçbir şeyim yok tek sıkıntı dediğim gibi kasık yanması ağrısı inşallah bir an önce geçer yerleşir sağlıcakla 🙏🏼