arilanki_ coskunova benim bebeğim kilo kaybından sarılık geçirdi. Emdi sanarken meğerse emmiyormuş. 3730 doğdu 4. Gün 3200 e düşmüştü. Sarılığı 14 dü. Saat başı sürekli emzirdim. Emmek istemezken bile zorla emzirdim. Memede uyuyordu Ayaklarına vurunca uyanmıyordu memeden çekip sallayıp uyandırıp tekrar memeye veriyordum. 14 üncü gün kontrolünde 3900 olmuştu ama sarılığı hala 11 di. Saat başı emzirmeye devam ettim. 1 ay kontörlünde anca geçmişti sarılığı 4700 dü kilosu da
sarilale123 coskunova 1 gece toplamda 24 saatten fazla hastanede kaldık. Oğlumla kan gruplarımız farklı olduğu için uzamış sarılık yaşadık 3 ay sürdü gözündeki sarılığında geçmesi
buse2507 coskunova özellikle b pozitif bebeklerde atlatılması zor oluyormuş ben de b negatif olunca anne bebek kan uyuşmazlığı oldu bizde. Yaklaşık 3 ay cebelleştik bu illetle 2 kere mavi ışığa yattı eve geçince tekrar sarılık oldu en son doktorumuz epilepsi ilacı yazdı 5 gün kullandık o şekilde geçti.
coskunova bızımde cok yuksek cıktı bende saate bır emzırıp mams takvıyesıyle devam ettım dogdugundan 2 gun sonra 200 gram vermıstı 4 gün sonra dogdugu kılonun üstüne cıkmıstı bu aksam gıdıp tekrar bi ölçüm yaptıracagım ama insan ıster ıstemez tedırgın oluyor
coskunova buse2507 Aa gecnıs olsun bızımde kan uyuşmazlığı vardı ama bebeğimin de grubu - oldugu ıcın sıkıntı olmazmıs ınsallah düşmüştür bizimkide
valeriaa_ coskunova bolca emzirerek geçiyor,emmese zorla uğraşıp tutturmanz lazım ,tek çaresi sık sık emmesi ve bırakayım uyusun demeyin bu dönemler çünkü uyudukça karaciğerdeki salgı artıyor,cilt rengi düzelmiyor,sık sık emzirin geçecektir
coskunova buse2507 8 günlük persembe gunu ölçuldu yuksektı mama takvıyesı ve anne sütünden devam ettık gözle görunur ılerleme var ama yınede ölcturecegım
balbocegii coskunova 2 gece yattık hastanede fototerapi aldı bol bol emzirmek gerekiyor sarılık için öyle geçti bizim
tubitubi90 Kızımda oldu 7 sene önce. Kan testi sonucu anne sütü sarılığı denildi mama versem belki yükselmicekyi :( 1 gece kaldık beraber hastanede. Bebeklerin karaciğeri 3 ayda anca gelişiyor dedi doktor ve gerçekten 3 ay sonra beyaza döndü yüzü