irem84 34+1 geceleri uykudan uyandıran düzensiz kramplar, gündüzleri de bel ağrısı oluyor. Normal mi bu durum yoksa erken doğum belirtisi mi? Doktor randevum 35. Haftada olacak, öncekinde bir problem yoktu. Bilginiz var mı?
semahayall irem84 33+3 belim çok ağrıyor , 33. Haftaya girişle birlikte başladı , inanılmaz bel ağrım var , ne yapsam rahatlayamıyorum
esrafi5 irem84 benimde aynı bel ağrısı bazen regli ağrısı gibi ağrım oluyor takip ettiğimde düzenli değil bende 34+2 yim
hilalgvc irem84 benim de çok oluyordur bel ve bacak ağrım kalçanın üstüne vuruyordu yuruyemiyordum bile gayet normal ben egzersizle hafiflettim ağrıyı
yinemihilal irem84 kızlar kaç gündür bel ve bacak ağrısından uyuyamıyodum. Bebek baskısından dolayı ve ayaktayken ya da otururken ağırlığımı bir bacağıma vermemden dokayı eklemim kitlenmiş. Kedi inek hareketi var lütfen bol bol yapın
semahayall momyflow belim inanılmaz ağrıyor ya valla napıcaz bilemiyorum , ne tadım var ne tuzum resmen
irem84 Normal miymiş arkadaşlar bu ağrılar? Gittikçe ağırlaşıyorum, endişeleniyorum bazen. Eşim de şehir dışında pek iyi bir dönem geçirmiyorum açıkcası