hevi21 ya işte biz vücudumuzu dinliyoruz hamile olalım regli olmayalım ağrım var hamileyim şu bu psikolojik olarak etkiliyoruz kendimizi, olmayalım derken 10 gün geçiyor test yapıyorsun kan veriyorsun negatif olmayayım diyorsun test yapıyorsun hep silik gördüm kesin var erken adet oluyorsun vücudun işleyişine beyinden sürekli yanlış sinyal verince bunlar oluyor